Monday 17 September 2012

Maklum Balas Pengguna

 MAKLUM BALAS PENGGUNA 


Aminah Shariff , 49 Tahun, Selangor ( Masalah Senggugut )
Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah senggugut saya telah semakin menghilang dan tidak berasa sakit lagi ketika haid. Kini, saya berasa sungguh berkeyakinan.

Fang Set Fang, 50 tahun, Sarawak ( Jangkitan Kuman )
Saya mempunyai sist (cyst) di bahagian rahim. Selepas mengambil ubat doktor, sist tersebut pecah dan mengeluarkan banyak darah serta cairan. Pemeriksaan puan perlu dijalankan setiap 2 bulan, tetapi setiap kali pun disahkan dijangkiti kuman dan perlu memakan ubat antibiotik.
Selepas saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah tersebut telah diselesaikan, rahim sudah bebas daripada jangkitan kuman dan saya tidak perlu memakan ubat antibiotik lagi!

Hani Azura, 34 Tahun, Selangor ( Kitaran Haid Tidak menentu, Masalah senggugut ) Saya mengalami masalah kitaran haid tidak menentu dan senggugut.
Bersyukurnya, semua masalah yang dihadapi telah hilang selepas menggunakan FC Bio Sanitary Pad.


No comments:

Post a Comment